به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت ورق گرم در ترکیه- 24/ 01/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت ورق گرم در ترکیه کاهش یافته و به 730 تا 750 دلار هر تن رسیده است. سطح تقاضا نیز در این کشور پایین است. خریداران با پیش بینی افت بیشتر قیمت ها در آینده وارد بازار خرید نشده اند.

برخی از دست اندرکاران بر این باورند که سطح تقاضا در ترکیه تا زمانی که قیمت ها به 700 دلار هر تن نرسد، افزایش نخواهد یافت. این در حالی است که عده ای نیز اظهار داشته اند که در حال حاضر قیمت ها به کف خود رسیده و به زودی تقاضا در بازار بالا خواهد رفت.

در این میان عده ای بر این باورند که قیمت ورق گرم تا اواسط ماه مه نزولی بوده و به 650 دلار هر تن خواهد رسید اما پس از آن مجددا رو به افزایش خواهد گذاشت.

پایین بودن تقاضا دلیل اصلی افت قیمت ها در بازار می باشد. با توجه به مسائل سیاسی و وقایع طبیعی اخیر در دنیا نمی توان در مورد روند قیمت ها در بلند مدت داوری کرد.

در حالی که کارخانه ها خواستار فروش ورق گرم در قیمت 730 تا 750 دلار هر تن هستند، برخی از خریداران اظهار داشته اند که این محصول را در تناژ بالا در قیمت 710 تا 720 دلار هر تن خریداری کرده اند. قیمت پیشنهادی ورق گرم وارداتی از اوکراین 700 تا 710 دلار هر تن سی اف آر می باشد. اوایل ماه مارس کارخانه ها در ترکیه خواستار فروش این محصول در قیمت 830 تا 850 دلار هر تن بودند.

۲۴ فروردین ۱۳۹۰ ۰۹:۳۵
تعداد بازدید : ۴۰۸
کد خبر : ۹,۹۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید