به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت فولاد در چین- 24/ 01/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- افزایش 25/0 درصدی نرخ بهره در چین طی هفته گذشته تاثیر چندانی بر بازار این کشور در کوتاه مدت نگذاشته و قیمت ورق و مقاطع در این کشور افزایش یافته است.

افزایش تقاضا منجر به رشد قیمت قیمت ورق گرم در بازار نقدی شانگهای و رسیدن آن به 715 دلار هر تن همراه با 17 درصد شده است. کاهش موجودی انبارها در این شهر که اواخر هفته قبل 1 میلیون و 640 هزار تن ثبت شده بود نیز به رشد قیمت ها کمک کرده است. کاهش 30 دلار هر تن قیمت ورق گرم بائواستیل هم تاثیر چندانی بر بازار نقدی نگذاشته است.

افزایش حجم معاملات میلگرد در بازار بورس شانگهای یکی از دلایل رشد قیمت ها اعلام شده است. قیمت معاملات فیوچرز میلگرد روز هفتم آوریل 21/0 بالا رفت و به 746 دلار هر تن رسید. احتمال افزایش تقاضا در فصل دوم دلیل اصلی این امر است.

به دنبال این امر قیمت میلگرد در بازار نقدی 4 دلار هر تن بالا رفته و به 700 تا 702 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده رسیده است.

با توجه به بهبود بازار فولاد در چین قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد استیل ایندکس هم طی یک هفته رشدی 7 دلاری را در هر تن نشان می دهد و 180 دلار و 90 سنت هر تن خشک ثبت شده است.

۲۴ فروردین ۱۳۹۰ ۰۹:۳۵
تعداد بازدید : ۴۱۸
کد خبر : ۹,۹۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید