به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت ورق گرم صادراتی چین به شرق آسیا- 25/ 01/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت ورق گرم صادراتی چین طی هفته گذشته 10 تا 20 دلار هر تن افزایش یافته است. بهبود بازار فولاد داخلی چین و بالا رفتن ارزش یوآن دلیل این امر ذکر شده است.

قیمت پیشنهادی ورق گرم صادراتی چین به 710 تا 720 دلار هر تن فوب رسیده است. برخی از تجار اظهار داشته اند که در برخی موارد ورق گرم در قیمت 730 دلار هر تن سی اف آر کره نیز معامله شده است.

عده ای اظهار داشته اند که بازار ورق در کره در شرایط مطلوبی قرار دارد و احتمال افزایش قیمت ورق کارخانه پوسکو در آینده نزدیک وجود دارد. این در حالی است که واردکنندگان ورق در کره نسبت به آینده بازار خوشبین نیستند و خواستار خرید در قیمت 700 تا 720 دلار هر تن سی اف آر هستند.

احتمال حذف معافیت مالیاتی صادرات ورق گرم در چین نیز نگرانی هایی را در میان دست اندرکاران به وجود آورده است. به همین دلیل خریداران محتاطانه وارد بازار خرید می شوند. برخی از تجار خواستار فروش ورق گرم در قیمت 720 تا 730 دلار هر تن سی اف آر ویتنام هستند که رشدی 10 دلاری را در هر تن نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است. تعدادی از کارخانه ها در کره و تایوان هم به دنبال صادرات ورق گرم در قیمت 780 تا 790 دلار هر تن سی اف آر ویتنام می باشند. اما تجار ویتنام اظهار داشته اند که به دلیل بازار آرام ورق گرم، خواستار خرید در قیمت های بالا نیستند.

۲۵ فروردین ۱۳۹۰ ۰۸:۰۶
تعداد بازدید : ۵۱۴
کد خبر : ۹,۹۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید