به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت ورق در اروپا و آمریکا- 25/ 01/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که قیمت انواع ورق در اروپا نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و قیمت ورق گرم به کمتر از 600 یورو هر تن رسیده است. قیمت انواع ورق در آمریکا نیز نزولی بوده است. در این میان قیمت ورق تخت هم در اروپا و آمریکا کاهش یافته است.

قیمت انواع ورق در جنوب اروپا در حدود 3 تا 5 درصد پایین آمده است. قیمت درب کارخانه ورق سرد هم کاهش یافته و در 958 دلار هر تن معامله شده است. متوسط زمان تحویل انواع ورق افزایش یافته و مدت زمان تحویل ورق گالوانیزه به 43 روز رسیده است. قیمت درب کارخانه ورق تخت در جنوب اروپا هم افتی 5/1 درصدی را تجربه کرده و در 1007 دلار هر تن معامله شده است.

قیمت درب کارخانه ورق گرم در شمال اروپا پایین آمده و به 854 دلار هر تن رسیده است. ورق گالوانیزه هم در قیمت 1034 دلار هر تن معامله شده است. متوسط زمان تحویل انواع ورق بیشتر از هفته قبل است.

قیمت فوب میدوست ورق گرم در آمریکا 6 دلار هر شورت تن کاهش یافته و در 877 دلار هر شورت تن معامله شده است. قیمت ورق سرد نیز افتی 5 دلاری را در هر تن نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است. متوسط زمان تحویل ورق گالوانیزه بیشتر از هفته قبل می باشد. قیمت فوب میدوست ورق تخت آمریکا هم کمی پایین آمده و به 1048 دلار هر شورت تن رسیده است.

قیمت درب کارخانه میلگرد در جنوب اروپا طی این مدت نزولی بوده و در 725 دلار هر تن معامله شده است. متوسط قیمت بیلت بورس لندن هم طی هفته گذشته افتی 21 دلاری را در هر تن تجربه کرده و در 521 دلار هر تن معامله شده است. به همین دلیل هزینه تبدیل بیلت به میلگرد بالا رفته و به 204 دلار هر تن رسیده است. قیمت درب کارخانه میلگرد در شمال اروپا 8 یورو هر تن افزایش یافته است.

۲۵ فروردین ۱۳۹۰ ۰۸:۰۷
تعداد بازدید : ۵۰۸
کد خبر : ۹,۹۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید