به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اروپا و کنترل گازهای گلخانه ای در صنعت فولاد- 27/ 01/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- یورو فر و اتحادیه اروپا نظرهای مختلفی در مورد قدرت صنعت فولاد در فائق آمدن بر فاز سوم کنترل گازهای گلخانه ای از سال 2013 تا 2020 دارند. یوروفر اظهار داشته است که این امر هزینه صنعت فولاد را 12 میلیارد و 500 میلیون یورو بالا خواهد برد این در حالی است که اتحادیه اروپا بر این باور است که قوانین جدید تاثیر چندانی بر صنعت فولاد نخواهد گذاشت.

مقامات اتحادیه اروپا بر این باورند که صنعت فولاد اروپا اطلاعات مربوط به انتشار گاز CO2  در صنعت کک  را به این اتحادیه نخواهد داد چرا که این اطلاعات بر اساس اطلاعات جمع آوری شده طی 20 سال گذشته می باشد و با توجه به پیشرفت تکنولوژی طی این مدت می توان گفت که استاندارد های لازم در حال حاضر رعایت می شود. اما مسئولان ارشد صنعت فولاد این امر را  انکار کرده و اظهار داشته اند که آنها تمام اطلاعات لازم را به اتحادیه خواهند داد.

اختلاف موجود مربوط به هدررفت گاز در کوره های قوس الکتریکی و باتری های کک می باشد. صنعت فولاد اظهار داشته است که آنها باید اعتبارات کافی برای استفاده از این گازها جهت تولید برق را در اختیار داشته باشند. در حال حاضر اتحادیه اروپا اعتباراتی را برای تولید نیرو اختصاص داده و نه به صنعت فولاد. 

۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۳:۵۳
تعداد بازدید : ۶۵۶
کد خبر : ۹,۹۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید