به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش مجدد قیمت خرید قراضه توکیو استیل- 28/ 01/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- توکیو استیل روز 12 آوریل قیمت خرید قراضه خود را 12 دلار هر تن بالا برده بود اما با این وجود موفق به خرید قراضه نشد. گزارش ها نشان می دهد که این کارخانه مجددا قیمت خرید خود را روز 15 آوریل 24 دلار هر تن افزایش داده است.

اکثر کارخانه ها در ژاپن قیمت خرید خود را بالا برده اند به همین دلیل توکیو استیل در خرید قراضه مورد نیاز خود با مشکل روبرو شده است.

زلزله اخیر در این کشور نیز منجر به کاهش عرضه قراضه شده است چرا که کارخانه ها یا تولید خود را متوقف کرده و یا کاهش داده اند. کارخانه ها در ژاپن در تلاش اند تا موجودی انبارهای خود را پیش از فصل تابستان تکمیل کنند به همین دلیل خرید خود را بالا برده اند و این امر منجر به کمبود قراضه در این کشور شده است.

کارخانه ها در کره هم در حال بررسی افزایش قیمت خرید قراضه از ژاپن هستند. در حال حاضر قیمت مورد نظر آنها کمتر از قیمت پیشنهادی ژاپنی ها می باشد به همین دلیل ژاپنی ها قراضه خود را در بازار داخلی به فروش می رسانند.

آخرین بار کره ای ها قیمت 428 تا 435 دلار هر تن فوب را برای خرید قراضه از ژاپن پیشنهاد داده بودند. اما پیش بینی می شود که قیمت خرید این محصول بالا رفته و به سطح قیمت خرید قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی در مزایده کانتو تتسوگن که 438 دلار هر تن تحویل کنار کشتی( 455 دلار هر تن فوب) بود، برسد.

قیمت خرید جدید قراضه توکیو استیل در اوکایاما، کیوشو و تاهارا 488 دلار هر تن و در تاکاماتسو و اوتسونومیا 469 دلار هر تن می باشد.

۲۸ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۴۱
تعداد بازدید : ۶۳۷
کد خبر : ۹,۹۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید