به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

روند فروش سهام شرکت های چینی

پایگاه خبری فولاد ایران - طبق آمار، شرکت‌های تولیدی در چین بیشترین قراردادهای سرمایه‌گذاری را در نیمه اول سال داشته اند. در واقع، با وجود کنترل‌های کووید و افت سهام چین در شش ماه گذشته، تعداد معاملات اولیه تا قبل از عرضه اولیه سهام در بخش تولید نسبت به سال قبل حدود 70 درصد افزایش یافت.


داده های اولیه نشان می دهد که حدود 300 یا تقریباً یک چهارم این معاملات مربوط به نیمه هادی ها بوده است.


علاقه سرمایه‌گذاران به شرکت‌های تراشه در حالی است که پکن شرکت‌های اینترنتی متمرکز بر مصرف‌کننده را سرکوب کرده و در عین حال توسعه فناوری‌هایی مانند تجهیزات تولید نیمه‌رساناها را ترویج می‌کند.


به گزارش فولاد ایران، دومین صنعت محبوب، خدمات بازرگانی و پس از آن بهداشت و پزشکی بود. بر اساس داده‌های موجود، استارت‌آپ‌های مرتبط با خودروهای برقی و حمل‌ونقل با 193 میلیارد یوان (28.82 میلیارد دلار)، رتبه اول را از نظر سرمایه جذب کردند. مبالغ پولی برای بسیاری از معاملات فاش نشده است.


قرنطینه دو ماهه در شانگهای و محدودیت‌های مرتبط با کووید به احساسات تجاری ضربه زد و مردم را از سفر برای مذاکره و بستن معاملات باز داشت. در نیمه اول امسال، تعداد کلی معاملات سرمایه گذاری در چین نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد و نسبت به نیمه دوم سال گذشته 25 درصد کاهش یافت.


در حالی که آینده سهام چینی در ایالات متحده در هاله ای از ابهام قرار دارد، بسیاری از استارت آپ ها بازاری نزدیک به خانه را انتخاب کرده اند.


منبع: CNBC

۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۶
تعداد بازدید : ۵۰۵
کد خبر : ۶۱,۸۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید