به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تقلای اروپا برای نفت و گاز باعث کمبود تانکر شده است

پایگاه خبری فولاد ایران – از آنجایی که اروپا به دنبال نفت، گاز و سوخت از هر جایی به جز روسیه است، کمبودی در بازار نفتکش ها در حال ایجاد است، زیرا کشتی های حامل سوخت های فسیلی برای اروپا باید مسافت های طولانی تری را طی کنند. در نتیجه، هزینه‌های حمل و نقل نیز افزایش می‌یابد.


به گفته مدیران صنعت، بازار LNG بیشترین آسیب را می بیند، زیرا ناوگان حامل های LNG در حال حاضر بسیار محدود است. همچنین، این کشتی‌ها قبلاً برای زمستان رزرو شده‌اند، زیرا حمل‌کنندگان پیش‌بینی می‌کنند که تقاضا برای LNG در فصل اوج تقاضا افزایش یابد.


علاوه بر همه اینها، معامله گران نفت خام و سوخت بیشتری را در انبارهای شناور قرار می دهند. این امر به کمبود تانکر کمک می کند که با افزایش تقاضا برای کشتی های حامل سوخت فسیلی، در شرف بدتر شدن است.


ساخت تانکر در چند سال گذشته کند شده است و در زمان افزایش تقاضا در بازار به انقباض بیشتر کمک کرده است. به گزارش فولاد ایران، این امر نشان‌دهنده پتانسیل افزایش بیشتر قیمت‌های حمل تانکر است که بر هزینه‌های انرژی برای واردکنندگان می‌افزاید.


به گفته معامله گران، اقتصادهای آسیایی به ویژه در برابر اثرات نامطلوب این وضعیت آسیب پذیر هستند اگر بخواهند نفت و گاز از ایالات متحده وارد کنند.


منبع: Oilprice

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۱۱
تعداد بازدید : ۴۱۵
کد خبر : ۶۲,۸۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید