به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

فشار واردات، میلگرد عراق را ارزان تر کرد

فشار واردات، میلگرد عراق را ارزان تر کرد

 

پایگاه خبری فولاد ایران – در بازار داخلی میلکرد عراق عرضه کننده ها برای اینکه با اصلی ترین عرضه کننده خارجی خود یعنی ایران بتوانند رقابت کنند قیمت ها را پایین آورده اند. اغلب تولید کننده ها میلگرد با کوره های قوس الکتریکی را در 700 تا 750 دلار هر تن درب کارخانه نگه داشته اند که بیش از یک ماه است که تغییر نداشته در برخی موارد حداکثر قیمت تا 10 دلار افت داشته است. برای تولیدات با کوره های القایی قیمت را از 630 تا 635 دلار به 620 تا 630 دلار هر تن درب کارخانه رسانده اند. پیشنهادهای قبلی 650 دلاری حال به 635 تا 640 دلار کاهش یافته است. معمولا تولید کننده هایی که کوره قوس الکتریکی دارند از نظر مالی ثبات بیشتری دارند و همیشه آخرین گروه هستند که قیمت را کاهش می دهند یا اولین گروه برای بالا بردن قیمتند.


به گزارش فولاد ایران، در کل بازار میلگرد عراق تقاضای باثباتی دارد ولی بازار آن پر است از محصولات ایرانی که هفته ای اخیر وارد این کشور شده است.


میلگرد ایران 480 تا 500 دلار هر تن درب کارخانه به عراق پیشنهاد شده ولی برخی از معاملاتی در 465 دلار در هفته جاری خبر داده اند. میلگرد ترکیه هم 635 تا 660 دلار هر تن درب کارخانه در عراق شنیده می شود در حالی که هفته قبل 650 تا 670 دلار بود.


منبع: metal expert
ترجمه: مونا تابان

۲۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۲۳
تعداد بازدید : ۲۹۹
کد خبر : ۶۳,۴۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید