به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

محدودیت های کووید چین و نابودی محصولات کشاورزان

پایگاه خبری فولاد ایران – کنترل‌های سختگیرانه کووید چین برای کشاورزان هیچ گزینه‌ای به جز از بین بردن محصولاتی که دیگر نمی‌توانند بفروشند، باقی نمی‌گذارد.

ویدئوهایی که در فضای مجازی پخش می‌شوند نشان می‌دهد که کشاورزان محصولات سالم را نابود می کنند تا راه را برای کاشت محصول بعدی باز کنند.


تخریب مواد غذایی تازه در حالی اتفاق می افتد که بسیاری از چینی ها در قرنطینه هستند و خود را برای کمبود مواد غذایی و سایر اختلالات عرضه آماده می کنند. این روند هزینه‌های غذایی را که در حال حاضر افزایش یافته است، را افزایش دهد.


به گزارش فولاد ایران، سبزیجاتی مانند کلم چینی، تربچه و اسفناج در حال حاضر در سراسر چین برداشت می شوند اما آنها در مناطق روستایی گیر کرده اند. کامیون ها و بازرگانان به دلیل کنترل تردد و دستورات قرنطینه یا مایل نیستند یا نمی توانند برای جمع آوری محصولات کشاورزی وارد روستاها شوند.


مجله فارمرز دیلی، گفت: "شهروندان غذا می‌خواهند، کشاورزان درآمد می‌خواهند، و فصل‌های کشاورزی منتظر کسی نمی ماند." این نشریه از مقامات خواست تا موانع را برای وسایل نقلیه حمل‌ونقل محصولات غذایی کاهش دهند تا سبزیجات تازه از مزارع به سفره‌های هزاران خانوار راه پیدا کند.


منبع: بلومبرگ

۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۵۵
تعداد بازدید : ۲۱۹
کد خبر : ۶۳,۶۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید