به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تاثیر بازگشایی چین در تقویت اقتصاد استرالیا

پایگاه خبری فولاد ایران – تام کندی، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری جی پی مورگان، در گزارشی گفت: " با توجه به اینکه چین بزرگترین مصرف کننده صادرات گردشگری و آموزشی استرالیا است، بازگشایی آن سوالاتی را درباره پیامدهای بالقوه آن برای اقتصاد استرالیا مطرح می کند."


او اضافه می کند که بهبود کامل گردشگری استرالیا 0.5 واحد درصد به تولید ناخالص داخلی آن اضافه می کند و بازگشت دانشجویان بین المللی از چین 0.4 درصد دیگر که تقریباً یک درصد کامل در رشد اقتصادی این کشور است.


به گزارش فولاد ایران، در سال 2019، چین 15.3 درصد از کل گردشگری ورودی استرالیا را به خود اختصاص داد و این کشور را به بزرگترین منبع بازدیدکنندگان توریستی آن تبدیل کرد. میانگین هزینه گردشگران چینی چهار برابر گردشگرانی از نیوزلند است که دومین منبع بزرگ گردشگران ورودی به استرالیا است.


جی پی مورگان گفت که انتظار دارد سرعت ثبت نام دانشجویان بین المللی در سال جاری افزایش یابد. طبق داده‌های وزارت آموزش استرالیا، بیش از 253000 دانشجوی بین‌المللی از ژانویه تا اکتبر سال 2019 از چین وارد شدند. این تعداد از سال تا به امروز در اکتبر 2022 به حدود 173000 نفر کاهش یافت.


منبع: CNBC

۲۱ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۲۹
تعداد بازدید : ۳۵۷
کد خبر : ۶۴,۱۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید