به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار خودرو های برقی کوچک رو به جلو

پایگاه خبری فولاد ایران – کارشناساسن انتظار دارند بازار خودروهای برقی دو و سه چرخ و میکرو تا سال 2043 به حدود 180 میلیارد دلار برسد. به‌ویژه خودروهای دو چرخ به دلیل قیمت پایین، سهولت استفاده و کوچک بودن محبوبیت خواهند داشت.


به گزارش فولاد ایران،از سوی دیگر، سه چرخه ها با توجه به اینکه وسیله ای ضروری برای حمل و نقل بار و مسافر هستند، به ویژه در کشورهای پرجمعیت، همچنان مورد توجه قرار خواهند گرفت.


در هند، چین و جنوب شرق آسیا شهرنشینی به سرعت در حال افزایش بوده و هست که با افزایش تقاضا برای جابجایی مسافر و ظهور مشاغل محلی تجارت الکترونیک مرتبط است. این امر منجر به فروش خودروهای دو چرخ برقی و استفاده از سه چرخ ها به عنوان وسیله ای برای حمل و نقل عمومی و حل بار می شود.


همچنین انتظار می‌رود که با محبوب شدن خودروهای کامپکت به دلیل قیمت پایین‌شان، بازار میکرو خودروهای برقی جذابیت بیشتری پیدا کند، اما در مقایسه با خودروهای دو و سه چرخ کمتر خواهد بود.


این وسایل نقلیه کوچک با ارائه فضا، قدرت و حفاظت بیشتر نسبت به خودروهای دو و سه چرخ، قیمت مقرون به صرفه ای دارند و برای محیط شهری طراحی شده اند. بیشتر سفرهای ماشینی، سفرهای کوتاهی هستند که فقط یک نفر در آن جابجا می شوند و انرژی زیادی صرف حمل وزن خود خودرو می شود. وسایل نقلیه بزرگ دلیل اصلی ازدحام شهری، آلودگی و هدر رفتن انرژی و فضاهای عمومی هستند. از آنجایی که شهرها در همه جای دنیا به سمت مدلی با تراکم بالا و سرعت کم می روند، نیاز به ایجاد نوع جدیدی از وسیله نقلیه شخصی برای برای تردد راحت تر مردم وجود دارد.


منبع: mining.com
ترجمه: مونا تابان

۲۸ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۲۳
تعداد بازدید : ۳۸۰
کد خبر : ۶۴,۲۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید