به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازارهای نامطمئن سهام

پایگاه خبری فولاد ایران – ارزش سهام ایالات متحده و اروپا در روز سه شنبه اندکی کاهش یافت زیرا سرمایه گذاران به دنبال ارزیابی سرنخ هایی در مورد سلامت اقتصاد جهانی هستند. شاخص اس اند پی 500 با 0.1 درصد و شاخص نزدک با 0.3 درصد کاهش، روز را به پایان رساند.


در بازارهای سهام اروپا، Stoxx 600  منطقه ای 0.2 درصد و Dax آلمان 0.1 درصد کاهش یافت. به گفته تحلیلگران، جی پی مورگان احساس بهتری در چشم‌انداز رشد داشته در روز دوشنبه به S&P 500 کمک کرد تا به بالاترین سطح خود از اوایل دسامبر برسد. با این حال، این بانک ایالات متحده انتظار ندارد که رشد بازار سهام در ژانویه ادامه داشته باشد.


اوراق قرضه دولتی ایالات متحده در روز سه‌شنبه قیمت خود را بهبود بخشید و بازدهی اوراق بهادار 10 ساله خزانه داری با 0.07 درصد کاهش به 3.46 درصد رسید. در بازارهای سهام آسیایی، شاخص هانگ سنگ هنگ کنگ 1.8 درصد افزایش یافت و نیکی ژاپن 1.5 درصد بهبود یافت.


به گزارش فولاد ایران، قیمت نفت خام برنت، معیار بین المللی نفت، با 2.2 درصد کاهش به بیش از 86 دلار در هر بشکه رسید. تحلیلگران بانک آمریکا پیش بینی می کنند که برنت تا تابستان امسال به بشکه ای 110 دلار برسد که با افزایش تقاضای چین تقویت شده است.


منبع: فایننشال تایمز

۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۲۴
تعداد بازدید : ۴۰۷
کد خبر : ۶۴,۳۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید