به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

آمادگی صنعت نفت و گاز تگزاس برای آب و هوای سخت زمستانی

پایگاه خبری فولاد ایران – کمیسیون راه‌آهن تگزاس (RRC) روز یکشنبه اعلام کرد، اپراتورهای نفت و گاز در تگزاس باید برای هوای شدید زمستانی در این هفته آماده باشند، زیرا شرایط برف و یخ در بخش‌هایی از حوضه پرمین، بزرگترین ایالت تولیدکننده نفت آمریکا پیش‌بینی می‌شود.


این کمیسیون به همه اپراتورهای تحت صلاحیت خود در مناطق آسیب احتمالی توصیه کرد که به تمام هشدارها و دستورات صادر شده توسط مقامات اورژانس محلی توجه کنند و از همه پرسنل، تجهیزات و امکانات برای جلوگیری از آسیب محافظت نمایند.


به گزارش فولاد ایران، آب و هوای شدید زمستانی با دمای پایین می تواند منجر به یخ زدن تجهیزات تولید نفت و گاز و یخ زدگی دریچه های خط لوله و سایر زیرساخت ها شود.


سرویس آب و هوای ملی روز یکشنبه اعلام کرد طوفان های زمستانی در بخش‌هایی از تگزاس، اوکلاهما و آرکانزاس از دوشنبه آغاز می‌شوند. در اوایل روز دوشنبه، نم نم باران یخبندان در سراسر حوضه پرمین ادامه یافت و دید در هابز و میدلند-اودسا کاهش یافت.


رویداد شدید زمستانی قبلی درست قبل از کریسمس رخ داد، زمانی که طوفان زمستانی الیوت آسیب‌پذیری سیستم انرژی را آشکار کرد زیرا گاز طبیعی و منابع برق تحت فشار قرار گرفتند، چاه‌ها یخ زدند و شرکت‌های برق افزایش شدید تقاضای برق را در طول طوفان عظیم دست‌کم گرفتند. در آن زمان، تگزاس موفق شد از خاموشی های برق اجتناب کند، اما ارائه دهندگان برق در سایر ایالت ها وقفه های برنامه ریزی شده ای را برای مدیریت افزایش تقاضای برق در طول طوفان اجرا کردند.


منبع: Oilprice

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۰۶
تعداد بازدید : ۳۷۷
کد خبر : ۶۴,۴۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید