به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

پیش‌بینی قیمت فلزات قابل اعتمادتر از همیشه

پایگاه خبری فولاد ایران – پیش بینی قیمت فلزات ممکن است به پشتوانه فناوری و تکنیک‌ها مدت‌هاست که از حدس و گمان صرف فراتر رفته است. سازمان‌ها اکنون ابزاری برای شناسایی دقیق قیمت‌ها دارند. آنها می توانند اقدامات خاصی را برای کاهش ریسک قیمت، درآمد مشخص و صرفه جویی در هزینه ها تعیین کنند.


روش‌های قدیمی پیش‌بینی قیمت مانند تحلیل‌های اقتصادسنجی و فاندامنتال با چالش‌های متعددی همراه هستند. بنابراین، یک ابزار عملی‌تر برای پیش‌بینی شامل درک روند زیربنایی قیمت و سپس هدایت استراتژی‌های خرید در برابر آن است.


به گزارش 
فولاد ایران، سازمان های خریدار در نحوه مصرف هوشمندانه قیمت فلزات در بازار حق انتخاب دارند. به عنوان مثال، آنها می توانند اطلاعات بازار را از ارائه دهندگانی که در بیست سال گذشته روش های خود را تغییر نداده اند، تحقیق کنند. از طرف دیگر، آنها می‌توانند به دنبال راه‌حل‌هایی بگردند که از روش‌های اهرمی استفاده کنند که نقص‌های اساسی اکثر خدمات پیش‌بینی را برطرف کند. به هر حال، داشتن استراتژی‌های قدرتمند و قابل اجرا برای خرید فلز می‌تواند در مدیریت مؤثر حاشیه سود، تفاوت ایجاد کند. و در این محیط، برای دستیابی به صرفه جویی در هزینه نیز کلیدی است.


منبع: Oilprice

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ۰۷:۲۹
تعداد بازدید : ۴۵۴
کد خبر : ۶۴,۸۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید