به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

انواع دستگاه بلوک زنی افراز بتن سرمد

انواع دستگاه بلوک زنی افراز بتن سرمد

پایگاه خبری فولاد ایران این روزها رسیدن به درآمد عالی، از طریق یک شغل شخصی، می‌تواند اتفاقی بسیار ایده‌آل باشد. در حالی که افراد بسیار زیادی در حوزه شغل‌های خانگی و کارگاهی فعالیت می‌کنند، همه در شغل خودشان موفق نمی‌شوند. استفاده از دستگاه بلوک زنی برای ساخت انواع بلوک، یک راه‌حل پردرآمد برای شغل‌های کارگاهی است که مزایای خاص خودش را دارد.

شرکت دانش بنیان افراز بتن سرمد، علاوه بر تولید ماشین‌آلات ساختمانی، در زمینه طراحی و ساخت ماشین‌آلات صنعتی، فعالیت می‌کند. این شرکت با داشتن کارشناسان متخصص و باتجربه، همواره به سوی پیشرفت و رضایت مشتری گام برمی‌دارد.

در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه بلوک‌زنی آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید دستگاه بلوک زنی دارید، با ما در این مقاله همراه باشید تا با انواع دستگاه بلوک‌زنی و میزان ظرفیت تولید بلوک، توسط هر کدام از آن‌ها، آشنا شوید.

دستگاه بلوک زنی چیست           

بلوک یکی از ابزارهای ساختمانی است که کاربردهای بسیار زیادی برای امر ساختمان سازی و ساخت نما دارد. دستگاه بلوک زنی می تواند برای ساخت انواع بلوک های ساختمانی عمودی، بلوک سقف، بلوک تزئینی و... مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، برای ساخت بلوک با اندازه‌های مشخص مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین، اگرچه می‌توان از روش‌های دیگر برای ساخت بلوک‌های ساختمانی استفاده کرد، اما استفاده از دستگاه بلوک زنی مزایای خاص خودش را دارد.

دستگاه‌های بلوک زنی در بازار کشور ایران، با تنوع بسیار زیادی، به فروش می روند. تعداد قالب‌های این دستگاه‌ها هم با هم متفاوت هستند. بنابراین، همه افراد می‌توانند بر اساس میزان سفارش ورودی خودشان، اقدام به خرید دستگاه بلوک زنی برای تولید بلوک‌های ساختمانی کنند.

رپورتاژ20 اسفند2

 

انواع دستگاه بلوک زنی               

ماهیت هر یک از انواع دستگاه بلوک زنی موجود در بازار و کاربرد این دستگاه یکسان است. همه دستگاه‌های بلوک زنی موجود در بازار برای ساخت بلوک مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما زمانی که قصد خرید دستگاه بلوک زنی را دارید، ابتدا باید انواع دستگاه‌های بلوک زنی را بشناسید و بدانید هر کدام از این دستگاه‌ها چه کاربردی دارند؟

به طور کلی، دستگاه‌های بلوک زنی موجود در بازار را می‌توان به سه دسته دستگاه بلوک زنی دستی، دستگاه بلوک زنی اتوماتیک و دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک تقسیم‌بندی کرد. هر کدام از این دستگاه ها عملکرد متفاوتی دارند و با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. در ادامه به کاربرد هر یک از این دستگاه‌های بلوک زنی اشاره می‌کنیم.

دستگاه بلوک زنی دستی

یکی از انواع دستگاه‌های بلوک زنی موجود در بازار، دستگاه‌های بلوک زنی دستی هستند. این دستگاه‌ها می‌توانند برای ساخت بلوک، در اندازه‌های مشخص، مورد استفاده قرار گیرند. قیمت دستگاه بلوک زنی دستی به مراتب از دستگاه‌های بلوک زنی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک پایین‌تر است. به همین دلیل، افرادی که دارای نیروی کار برای ساخت بلوک هستند، می‌توانند از دستگاه بلوک زنی دستی استفاده کنند.

البته با توجه به امکان خرید دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک با قیمت مناسب، توصیه می‌شود که به دنبال خرید دستگاه بلوک زنی دستی نباشید. چون مطمئناً خیلی زود و بعد از سفارش گرفتن تعداد زیادی بلوک، نیاز به خرید دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک خواهید داشت تا بتوانید بلوک‌ها را با تیراژ بالا تولید کنید.

رپورتاژ20 اسفند3

 

 

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک یکی دیگر از انواع دستگاه‌های بلوک زنی موجود در بازار است که به دلیل گران قیمت بودن، تعداد کمی از افراد، متقاضی خرید این دستگاه هستند. دستگاه‌های بلوک زنی اتوماتیک می‌توانند در هر شیفت کاری، حدود۱۴۰۰۰ بلوک تولید کنند. از مزایای دستگاه بلوک زنی اتوماتیک این است که نیاز به اپراتور ندارد. بنابراین لازم نیست جهت استخدام کارگر برای ساخت بلوک با این دستگاه، هزینه زیادی شود.

رپورتاژ20 اسفند4

 

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک که با نام دستگاه بلوک زنی ثابت هم شناخته می‌شود، می‌تواند برای ساخت انواع بلوک با تعداد قالب‌های متفاوت، مورد استفاده قرار گیرد. کلیه مراحل ساخت بلوک از دریافت مواد اولیه تا جابجایی بلوک‌ها بعد از ساخت، توسط این دستگاه انجام می‌شود. در نهایت بعد از ساخت بلوک ها، می‌توانید آن‌ها را به یک مکان مناسب هدایت کنید.

دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک یکی از انواع دستگاه‌های بلوک زنی موجود در بازار است که کاربردهای خاص خودش را دارد. این دستگاه بلوک زنی برای کار کردن و ساخت بلوک های متفاوت، نیاز به یک اپراتور با تجربه دارد. در این صورت می‌توان با سرعت بالایی از دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک برای ساخت بلوک های مختلف استفاده کرد.

سرعت تولید بلوک در دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک، به حدود ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ عدد در هر شیفت کاری، می‌رسد. البته این میزان از تولید بلوک بستگی به اپراتور دارد. چون این اپراتور است که باید پرس هیدرولیکی را فشار دهد و مواد مورد نیاز را برای ساخت بلوک تهیه کند. دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک دارای ویبره برقی است. به همین خاطر سرعت تولید بلوک در این دستگاه زیاد بوده و از طرفی تمامی بلوک‌های تولید شده توسط این دستگاه هم دارای ابعاد مشخص و دقیقی هستند.

 شرکت افراز بتن سرمد از بهترین گزینه‌ها برای تهیه انواع دستگاه بلوک زنی است. این مجموعه با حدود ۳۰ سال سابقه در عرصه صنعت، در زمینه ساخت ماشین آلات صنعتی و ساختمانی، باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای تهیه انواع دستگاه‌های بلوک زنی، کافی است به وبسایت این مجموعه سر بزنید.

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۱۰
افراز بتن سرمد |
تعداد بازدید : ۴,۱۶۲
کد خبر : ۶۴,۹۲۵
کلیدواژه ها: افراز بتن سرمد،دستگاه بلوک زنی

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید