به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

شهرهای جهانی که از زمان بیماری همه گیر در حال پیشرفت هستند

پایگاه خبری فولاد ایران - همه‌گیری نشان داد که دفاتر از راه دور می‌توانند تمام وقت کار کنند. شکاف‌ها در نیویورک، مالیات‌های بالا، افزایش جرم و جنایت، خصومت ضد سرمایه‌داری در حال جوشش، در فرار از مالیات و استقبال گرم در میامی منعکس شده است. اثر مشابهی در مسکو قابل مشاهده است، جایی که کرملین و واکنش جهانی به جنگ اوکراین در حال تعقیب روس های ثروتمند هستند. این افراد در عوض گزینه های مهمان نوازتری از جمله دبی را انتخاب می کنند.


در همین حال، فشار نظارتی از سوی پکن، سرمایه‌داران را به سمت خرید خانه‌های دوم در سنگاپور سوق می‌دهد. جمعیت میلیونرها در سال گذشته 12 درصد در نیویورک، 14 درصد در هنگ کنگ و 15 درصد در مسکو کاهش یافته است. دبی، سنگاپور و میامی عمدا از این مهاجرت با باز کردن درهای خود به روی سرمایه داران سوء استفاده می کنند.

این شهرهای جهانی در میان جذاب‌ترین شهرهای جهان برای مهاجران میلیونر قرار دارند.


به گزارش
فولاد ایران، سنگاپور تثبیت‌ترین کشور در بین این سه کشور است و به تازگی، آژانسی را برای استقبال از شرکت های مدیریت ثروت خانوادگی افتتاح کرده است. دبی اکنون "ویزاهای طلایی" را ارائه می دهد که به ثروتمندان امکان خرید ملک و اقامت را می دهد. این امر نه تنها از روسیه، بلکه از سراسر آسیای جنوبی و خاورمیانه مهاجران را جذب می کند. میامی نیز که زمانی اساساً مکانی آفتابی برای افراد آفتاب دوست بود، به یک شهر مطلوب برای مردمی که از پرداخت مالیات فرار می کنند، تبدیل شده است.


منبع: فایننشال تایمز

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۲۳
تعداد بازدید : ۴۹۲
کد خبر : ۶۴,۹۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید