به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بزرگترین چالش فدرال رزرو قدرت مصرف کننده آمریکایی است

پایگاه خبری فولاد ایران- برایان موینیهان، مدیر عامل بانک مرکزی آمریکا اظهار داشت "اگرچه با دستیابی قانونگذاران به قطعنامه ای برای سقف بدهی، کار بانک مرکزی راحت تر شده اما برای ایالات متحده امریکا خوب نیست که از این طریق پیش رود."  به نظر وی این قطعنامه «تحرک لحظه‌ای در بازارها ایجاد کرده و به بانک مرکزی امریکا را با مسائل واقعی اقتصادی و مشکلات واقعی سطح بدهی پیش‌روی خود مواجه می نماید.  

خلاص شدن از مسئله سقف بدهی به طور کلی یک "مسئله سیاسی" است. وی با تأکید بر تأثیر سلامت مالی ایالات متحده امریکا بر سایر نقاط جهان گفت: " در پایان ما باید در مورد اینکه چه میزان بدهی در این کشور می‌توانیم داشته باشیم، چقدر می‌توانیم بپردازیم و چگونه هزینه می‌شود، بحث کنیم. موینیهان گفت که بزرگترین چالش فدرال رزرو «قدرت مصرف کننده های امریکایی» است. آنها پیش از این پول بیشتری به دست می آوردند و آن را خرج می کردند، آنچه حال می بینید این است که این رقم رو به کاهش است.

وی همچنین در مورد پیش‌بینی‌ها درباره یک رکود خفیف گفت که سیاست‌های سخت‌گیرانه فدرال رزرو اثرات خود را داشته است. هزینه های مصرف کننده برای مشتریان بانک مرکزی آمریکا از ابتدای سال تا به امروز کاهش یافته است. این سطح با اقتصادی با نرخ رشد 2 درصدی و تورم 2 درصدی سازگارتر است، نه با اقتصادی با تورم 4 درصدی.

اگرچه گزارش اخیر بازار کار «سیگنال های گیج‌کننده و مبهمی» را ارسال کرده، اما واقعیت این است که فعالیت مصرف‌کننده با اهداف فدرال رزرو مطابقت دارد. او گفت که عوامل دیگری مانند ورشکستگی بانک ها، تامین مالی خزانه داری و محیط گسترده تر باعث کند شدن اقتصاد شده است.

به گزارش فولاد ایران، علیرغم تشدید مقررات اعطای اعتبار، بانک مرکزی آمریکا "واقعاً استانداردهای وام دهی را با توجه به انواع مختلف آن تغییر نداده"، اما کیفیت اعتبار مصرف کننده در صنعت امریکا بسیار قوی است. بانک مرکزی امریکا سرعت استخدام را کاهش داده چرا که در ماه می سال گذشته 3000 نفر را استخدام کرد و امسال فقط 700 نفر را استخدام نموده است.

منبع: CNN

ترجمه: مونا تابان شمال

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۴۲
تعداد بازدید : ۳۰۷
کد خبر : ۶۵,۷۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید