به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نفتکش تحریم شده روسیه همچنان در بلاتکلیفی

پایگاه خبری فولاد ایران- یک نفتکش روسی تحریم شده توسط واشنگتن همچنان در حدود 1600 مایلی از بندر هند که قرار بود در آن تخلیه شود شناور است زیرا دهلی نو با دوراهی در مورد اینکه آیا به کشتی اجازه پهلوگیری بدهد یا خیر دست و پنجه نرم می کند. این کشتی اکنون حدود 10 روز است که بلاتکلیف مانده است.
طبق داده‌های ردیابی کشتی، NS Century، یک نفتکش با پرچم لیبریا متعلق به شرکت  Sovcomflot، سفر خود را از Yeosu کره جنوبی در اواخر اکتبر آغاز کرد. محموله های سوکول که از بندر دی کاستری در شرق روسیه بارگیری می شود، اغلب از طریق کشتی به کشتی در یئوسو منتقل شده اند.
قبل از توقف، کشتی به سمت بندر وادینار هند حرکت می کرد، جایی که پالایشگاه دولتی ایندین اویل یک تأسیسات پهلوگیری دارد و نایارا انرژی، که روس نفت را بزرگترین سهامدار خود می داند، یک پالایشگاه دارد.
یک افسر روابط عمومی خارجی که به نمایندگی از نایارا انرژی صحبت می کرد گفت که محموله متعلق به پالایشگاه نیست. اداره کل کشتیرانی هند هفته گذشته اعلام کرد که منتظر دستورالعمل های دولت است که آیا این کشتی مجاز است محموله خود را تخلیه کند یا خیر.
به گزارش فولاد ایران، ایالات متحده اخیراً پنج کشتی را به دلیل استفاده از خدمات غربی برای حمل و نقل نفت که بیش از 60 دلار در هر بشکه قیمت دارند، تحریم کرده است. این رقم سقف قیمتی است که توسط کشورهای گروه هفت اعمال شده است.


منبع: بلومبرگ

۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۵
تعداد بازدید : ۲۲۹
کد خبر : ۶۷,۸۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید