به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش بازدهی خزانه داری با توجه به چشم انداز بهبود رکود

پایگاه خبری فولاد ایران- بازدهی خزانه داری ایالات متحده در روز سه شنبه کاهش یافت، زیرا سرمایه گذاران منتظر داده های خوش بینانه ای بودند که می تواند نکاتی را در مورد چشم انداز اقتصادی ارائه دهد.
بازدهی خزانه داری 2 ساله با 10 واحد کاهش به 4.753 درصد رسید. بازدهی خزانه داری 10 ساله تقریباً 4 واحد پایه کاهش یافت و به 4.35 درصد رسید.
کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، اوایل روز سه شنبه این امید را افزایش داد سیاست پولی "در حال حاضر موقعیت خوبی" برای کند کردن اقتصاد و بازگرداندن تورم دارد.
هنوز سوالاتی در مورد مدت زمان افزایش نرخ بهره و زمان کاهش آنها در سال 2024 وجود دارد، به خصوص که اقتصاد کند شده و نگرانی های مربوط به رکود در حال چرخش است.
داده‌های منتشر شده در روز سه‌شنبه نشان داد که اعتماد مصرف‌کننده در ماه نوامبر بهبود یافته است، اگرچه بیشتر آنها همچنان انتظار یک رکود اقتصادی در آینده را دارند.
سرمایه‌گذاران همچنین به گزارش‌های اقتصادی برنامه‌ریزی شده در این هفته نگاه کردند که می‌تواند تصمیمات سیاست پولی آتی فدرال رزرو را تحت تاثیر قرار دهد.
به گزارش فولاد ایران، انتظار می‌رود در روز پنج‌شنبه، از طریق شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی - یک نقطه داده کلیدی برای فدرال رزرو، بینش‌های جدیدی از تورم ارائه شود.


منبع: CNBC

۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۳۱۰
کد خبر : ۶۷,۸۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید