به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

سود بیشتر حفاری‌ های نفتی ایالات متحده با توافق اوپک پلاس برای کاهش تولید

پایگاه خبری فولاد ایران- بر اساس داده‌های جدیدی که بیکر هیوز، تعداد کل دکل‌های حفاری فعال در ایالات متحده پس از افزایش 4 دستگاه در هفته گذشته، این هفته 3 افزایش یافت.
تعداد کل دکل ها در این هفته به 625 افزایش یافت. تعداد دکل های این هفته 450 دکل کمتر از تعداد دکل ها در ابتدای سال 2019 قبل از همه گیری است.
تعداد دکل‌های گازسوز در این هفته با یک کاهش به ۱۱۶ دکل رسید که نسبت به همین زمان در سال گذشته ۳۹ دکل فعال گازی از دست رفته است.
به گزارش فولاد ایران، تعداد دکل ها در حوضه پرمین در این هفته 3 دکل افزایش یافت و اکنون 36 دکل کمتر از همین زمان در سال گذشته است. تعداد دکل های ایگل فورد در 50 دکل ثابت باقی ماند که 21 کمتر از این زمان در سال گذشته است.
قیمت نفت در روز جمعه اندکی افزایش یافت زیرا بازار تلاش می‌کرد تا آنچه اوپک پلاس تحویل داده است را هضم کند: کاهش داوطلبانه 600000 بشکه در روز دیگر که از ژانویه آغاز شد و روسیه و عربستان سعودی کاهش 1.5 میلیون بشکه‌ای خود را در سه ماهه اول تمدید کردند. روز جمعه، شاخص WTI با 0.13 دلار (+0.17 درصد) افزایش در روز به 76.09 دلار رسید که تقریباً 1 دلار در هر بشکه بیشتر از این زمان در هفته گذشته بود. شاخص برنت 0.09 دلار (+ 0.11 درصد) با 0.30 دلار افزایش نسبت به هفته گذشته به 80.95 دلار رسید.


منبع: Oilprice

۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۶
تعداد بازدید : ۲۸۴
کد خبر : ۶۷,۹۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید