به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

جهش انرژی های تجدیدپذیر در اروپا

پایگاه خبری فولاد ایران- تعداد انگشت شماری از شرکت های خصوصی دانمارکی تجارت انرژی، بازارهای انرژی اروپا را متحول کرده اند. شرکت‌هایی که حجم عظیمی از قراردادهای انرژی را بر اساس شرایط آب و هوایی که بر مصرف برق از یک طرف و تولید انرژی تجدیدپذیر از طرف دیگر تأثیر می‌گذارد، خرید و فروش می‌کنند.
این نوع تجارت انرژی بخش مهمی از چشم انداز انرژی جدید است که به عنوان بخشی از جنبش کربن زدایی جهانی در حال ظهور است. به زبان ساده، این شرکت‌های تجارت انرژی با کمک به تعادل عرضه و تقاضا در شبکه، خدمات مهمی را در بازارهایی که در آن فعالیت می‌کنند، انجام می‌دهند. اهمیت این سرویس و ماهیت پرسود آن به دلیل افزایش انرژی های تجدیدپذیر در سراسر این قاره است.
فقر انرژی همچنان یک موضوع مهم در سراسر قاره اروپا است. میلیون ها اروپایی در طول بحران انرژی ناشی از جنگ روسیه در اوکراین و تحریم های تلافی جویانه بر گاز طبیعی روسیه که انرژی نیمی از اروپا را تامین می کرد، در فقر انرژی فرو رفتند. کمیسیون اروپا فقر انرژی را اینگونه تعریف می‌کند که «زمانی رخ می‌دهد که یک خانواده باید مصرف انرژی خود را تا حدی کاهش دهد که بر سلامت و رفاه ساکنان تأثیر منفی بگذارد». در حالی که کمیسیون اروپا و اتحادیه اروپا تعدادی تدابیر را برای رسیدگی به نرخ های فزاینده فقر انرژی در سراسر بلوک ارائه کرده اند، بسیاری از اروپایی ها در بهبود شرایط سخت سال 2022 کند بوده اند.
به گزارش فولاد ایران، بیش از 41 میلیون اروپایی در سال 2022 نتوانستند خانه های خود را به اندازه کافی گرم نگه دارند. در همان سال، شرکت های برتر تجارت انرژی دانمارکی حدود 5 میلیارد دلار سود ترکیبی تولید کردند.


منبع: Oilprice

۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۲۳۳
کد خبر : ۶۸,۵۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید