به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

شیل رکورد تولید گاز ایالات متحده را شکست

پایگاه خبری فولاد ایران- ایالات متحده رکورد جدیدی در تولید نفت در سال 2023 به ثبت رساند و به بزرگترین صادرکننده گاز طبیعی مایع در جهان تبدیل شد. اکنون اداره اطلاعات انرژی اعداد نهایی تولید را منتشر کرده است.
دسامبر 2023 بالاترین رکورد ماهانه برای تولید گاز طبیعی را رقم زد و تولید کلی برای این سال با 3.7 درصد افزایش، رکورد قبلی را شکست. ایالات متحده اکنون رکورد تولید گاز طبیعی را برای سه سال متوالی ثبت کرده است.
طبق اعلام اداره اطلاعات انرژی، تولید گاز طبیعی خشک در 48 ایالت پایین‌تر در دسامبر 2023 به بالاترین حد ماهانه 105.5 میلیارد فوت مکعب در روز (Bcf/d) رسید. در سال 2023، تولید گاز طبیعی خشک در این ایالت ها کمتر از 3.7 درصد (3.6 میلیارد مکعب در روز) نسبت به سال 2022 افزایش یافت.
به گزارش 
فولاد ایران، بیشتر تولیدات جدید از میادین گازی شیل در منطقه آپالاشیا، منطقه پرمین و منطقه آنادارکو حاصل شده است. انتشار ارقام تولید گاز طبیعی توسط EIA برای سال 2023 تداوم تسلط ایالات متحده در این بخش را تأیید می کند. این داده ها بر انعطاف پذیری تولید گاز طبیعی ایالات متحده و توانایی پایدار آن برای دستیابی به نقاط عطف رکوردشکنی برای سه سال متوالی تأکید می کند.


منبع: Oilprice

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۱۲
تعداد بازدید : ۲۵۷
کد خبر : ۶۸,۶۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید