به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار داغ برندهای نوظهور در چین و کره جنوبی

پایگاه خبری فولاد ایران- افزایش خریدهای آنلاین و دسترسی آسان‌تر به محصولات کارخانه‌ها باعث رشد برندهای مصرف‌کننده جدید در بخش‌هایی از آسیا می‌شود و بر غول‌های سنتی صنعت فشار وارد می‌کند.
طبق گزارشی از Bain and Company که روز دوشنبه منتشر شد، در چند سال گذشته، چین و کره جنوبی به عنوان بازارهایی بودند که برندهای نوظهور در آن ها عملکرد خوبی داشتند.
در این گزارش آمده است که خرید آنلاین 34 درصد از خرده فروشی های سال 2022 در کره جنوبی و 27 درصد از این فروش ها در چین بوده است.
به گزارش فولاد ایران، ضریب نفوذ بالای تجارت الکترونیک در اندونزی (26 درصد) و سنگاپور (13 درصد) نیز به برندهای نوظهور رونق بخشید.  
طبق این گزارش، از نظر نوع محصول، برندهای نوظهور مراقبت از مو و پوست محبوب‌ترین برندها در میان مصرف‌کنندگان هستند، اما وقتی نوبت به شیرینی‌پزی می‌رسد، آنها برندهای سنتی را ترجیح می‌دهند. همچنین مشخص نیست که برندهای جدید چه مدت می توانند در چنین محیط رقابتی زنده بمانند.
یافته‌های Bain نشان داد که با وجود جهش‌هایی که برندهای نوظهور در برخی بازارها انجام داده‌اند، برندهای فعلی سهم بازار خود را در برخی دیگر حفظ کرده یا افزایش داده‌اند. او افزود که در طول همه‌گیری، مشتریان به ‌طور موقت به برندهایی که می‌شناختند و به آن‌ها اعتماد داشتند، بازگشتند و زنجیره تامین امن‌تری داشتند.


منبع: CNBC

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۱۴
تعداد بازدید : ۲۳۹
کد خبر : ۶۸,۷۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید