به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

داستان نزولی ادامه دار نفت خام

پایگاه خبری فولاد ایران- قیمت نفت در روز دوشنبه در حالی که معامله گران منتظر دور جدید داده های تورم فوریه و گزارش های اوپک و آژانس بین المللی انرژی در مورد چشم انداز جهانی نفت خام در این هفته بودند، متفاوت بود.
به گزارش
فولاد ایران، قرارداد وست تگزاس اینترمدیت در ماه آوریل 8 سنت یا 0.10 درصد کاهش یافت و به 77.93 دلار در هر بشکه رسید. قرارداد برنت در ماه می 13 سنت یا 0.16 درصد افزایش یافت و به 82.21 دلار در هر بشکه رسید.
نفت خام آمریکا و شاخص جهانی به ترتیب 2.45 و 1.76 درصد در هفته گذشته به دلیل تقاضای اندک در چین و اظهارنظر آژانس بین المللی انرژی مبنی بر اینکه بازار امسال باید به خوبی عرضه شود، سقوط کرد.
معامله‌گران منتظر شاخص‌های قیمت مصرف‌کننده و تولیدکننده هستند که سه‌شنبه و پنج‌شنبه منتشر می‌شوند تا نشانه‌های بیشتری برای فدرال رزرو آشکار شود که بتواند نرخ‌های بهره را کاهش دهد.
بیشتر سرمایه گذاران انتظار دارند که فدرال رزرو شروع به کاهش هزینه های استقراض در ماه ژوئن کند. نرخ های پایین تر معمولاً رشد اقتصادی و تقاضای انرژی را تحریک می کند.
اوپک و آژانس بین‌المللی انرژی نیز گزارش‌های ماهانه بازار نفت خود را در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه هفته جاری منتشر خواهند کرد.


منبع: CNBC

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۳۰
تعداد بازدید : ۴۶۸
کد خبر : ۶۹,۰۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید