به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

متولدین سال 2024 آمریکا، قربانی هزینه های تغییرات آب و هوایی

پایگاه خبری فولاد ایران - بر اساس گزارش وزارت خزانه داری ایالات متحده، بلایای آب و هوایی ایالات متحده بین سال های 2018 تا 2022 بیش از 617 میلیارد دلار هزینه داشته است که یک رقم بی سابقه است. گزارش اکتبر نشان داد که حدود 13 درصد از آمریکایی‌ها در سال گذشته به دلیل تغییرات آب و هوایی دچار مشکلات اقتصادی بودند.
کارشناسان می گویند که با افزایش دما و شایع تر شدن رویدادهای شدید آب و هوایی، افراد بیشتری احتمالاً درد مالی این را تجربه می کنند.
به گزارش 
فولاد ایران، پنجمین ارزیابی ملی آب و هوا هشدار می دهد که با هر درجه گرمایش بیشتر، انتظار می رود که ایالات متحده ضربه اقتصادی بیشتری را متحمل شود. ICF، یک شرکت مشاوره، اخیراً در گزارشی دریافته است که تغییرات آب و هوایی ممکن است برای آمریکایی‌هایی که در سال 2024 متولد شده‌اند، به دلیل مالیات‌های بالاتر و مسکن و غذا گران‌ تر، تقریباً 500000 دلار هزینه داشته باشند.
به گفته مؤسسه سوئیس ری، بلایای طبیعی در سال 2023، 108 میلیارد دلار برای بیمه‌گران هزینه در سرتاسر جهان دارد که بسیار بالاتر از میانگین سالانه 89 میلیارد دلاری در 10 سال گذشته است. این موسسه تخمین می زند که با افزایش دما و تشدید طوفان، این تلفات در دهه آینده دو برابر می شود.
گرم شدن زمین می تواند منجر به هزینه های پزشکی بیشتر برای بسیاری از آمریکایی ها شود. بر اساس گزارش شورای دفاع از منابع طبیعی، هزینه های مراقبت های بهداشتی به دلیل آلودگی سوخت های فسیلی و تغییرات آب و هوایی در حال حاضر، بیش از 800 میلیارد دلار در سال در ایالات متحده است.
ICF، هشدار می دهد که گرم شدن زمین می تواند پس انداز بازنشستگی افراد را نیز به خطر بیندازد. انتظار می‌رود تغییرات آب و هوایی با تأثیر بر ارزش سهام شرکت‌ها در پرتفوی بازنشستگی از طریق هزینه‌های بالاتر برای شرکت‌ها، کاهش بهره‌وری شرکت، آسیب به دارایی‌های فیزیکی و زنجیره‌های تأمین، کاهش در دسترس بودن منابع و هزینه‌های جدید مرتبط، درآمد بازنشستگی را کاهش دهد.


منبع: CNBC

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۶
تعداد بازدید : ۱۰۳
کد خبر : ۶۹,۳۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید