به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

چشم انداز منفی سیستم بانکی ایالات متحده

پایگاه خبری فولاد ایران - آژانس رتبه بندی مودیز روز دوشنبه دیدگاه خود را در مورد کل سیستم بانکی از باثبات به منفی کاهش داد.


این موسسه پیش بینی اخیر خود را با توجه به ورشکستگی های بانکی پیش آمده انجام می دهد که باعث شد رگلاتورها در روز یکشنبه با یک طرح نجات چشمگیر برای سپرده گذاران و سایر مؤسسات تحت تأثیر بحران وارد عمل شوند.


مودی اظهار کرد ما چشم انداز خود را در مورد سیستم بانکی ایالات متحده از ثبات به منفی تغییر داده ایم تا منعکس کننده وخامت محیط عملیاتی باشیم.


فدرال رزرو تسهیلاتی ایجاد کرد تا اطمینان حاصل کند که مؤسساتی که با مشکلات نقدینگی مواجه هستند به پول نقد دسترسی دارند، اما مودیز گفت که نگرانی ها همچنان باقی است.


مودیز روز دوشنبه رتبه Signature Bank را کاهش داد و اعلام کرد که همه رتبه‌بندی‌ها را حذف خواهد کرد. این شرکت خاطرنشان کرد که دوره طولانی نرخ های پایین همراه با محرک های مالی و پولی مرتبط با بیماری همه گیر، عملیات بانک را پیچیده کرده است.


مودیز گفت: "ما انتظار داریم که فشارها با تشدید سیاست پولی ادامه یابد و نرخ‌های بهره احتمالاً برای مدت طولانی‌تری بالاتر باقی بمانند تا زمانی که تورم به محدوده هدف فدرال رزرو بازگردد." بانک‌های ایالات متحده پس از سال‌ها سرمایه‌گذاری اندک، اکنون با افزایش شدید هزینه‌های سپرده مواجه هستند که باعث کاهش درآمد آنها، به‌ویژه آن‌هایی که نسبت بیشتری از دارایی‌های با نرخ ثابت دارند، می‌شود.


به گزارش
فولاد ایران، این شرکت گفت که انتظار دارد اقتصاد ایالات متحده در اواخر سال جاری وارد رکود شود و این صنعت را بیشتر تحت فشار قرار دهد.


منبع: CNBC

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۰۴
تعداد بازدید : ۵۱۶
کد خبر : ۶۴,۹۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید