به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

حتی فدرال رزرو در حال کاهش مشاغل

پایگاه خبری فولاد ایران- در زمانی که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو به مردم در مورد وضعیت اقتصاد ایالات متحده اطمینان می دهد، این سازمان بی سر و صدا کارگران را در آستانه اخراج قرار می دهد. سخنگوی فدرال رزرو روز جمعه تایید کرد که سیستم فدرال رزرو حدود 300 شغل را تا پایان سال کاهش می دهد.
این کاهش نادر در تعداد کارمندان بانک مرکزی است که اولین مورد از سال 2010 است. سیستم فدرال رزرو حدود 21000 نفر را در 12 بانک منطقه ای خود تحت استخدام دارد.
به گزارش فولاد ایران، خبر کاهش مشاغل تنها چند روز پس از آن منتشر شد که پاول از انعطاف پذیری اقتصاد ایالات متحده در مواجهه با تورم و افزایش نرخ بهره ابراز شگفتی کرد.
پاول روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از آخرین نشست سیاست پولی بانک مرکزی به خبرنگاران گفت: «فعالیت‌های اقتصادی قوی‌تر از آنچه ما انتظار داشتیم ، بوده است.»
با انعکاس این خوش بینی، مقامات فدرال رزرو پیش بینی خود را برای رشد اقتصادی ارتقا دادند و پیش بینی خود را برای بیکاری کاهش دادند.
با این حال، پاول همچنین پذیرفت که کاهش تورم به سطوح سالم احتمالاً مستلزم «نرم‌سازی» بازار کار است و هشدار داد که فرود نرم تضمینی نیست.


منبع: CNN

۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۰۷
تعداد بازدید : ۳۷۵
کد خبر : ۶۷,۱۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید