به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

عکس العمل شرکت های باتری سازی به قانون تورم ایالات متحده

پایگاه خبری فولاد ایران- قانون کاهش تورم ایالات متحده، سازنده باتری سوئدی Northvolt را وادار کرد تا زودتر از آنچه که در ابتدا انتظار می‌رفت، کارخانه‌ای در کانادا ایجاد کند، که این نمونه‌ای عینی است که نشان می‌دهد چگونه سیاست بایدن بر تصمیمات تجاری تأثیر می‌گذارد.
Northvolt روز پنجشنبه اعلام کرد که یک کارخانه گیگا باطری کاملاً یکپارچه لیتیوم یونی به عنوان اولین کارخانه خود در خارج از اروپا در استان کبک کانادا ایجاد می کند. این تاسیسات میزبان 60 گیگاوات ساعت ظرفیت تولید سلولی سالانه خواهد بود که اولین عملیات آن در سال 2026 آغاز می شود.
به گزارش فولاد ایران، قانون 300 میلیارد دلاری کاهش تورم ایالات متحده، که اغلب به عنوان IRA شناخته می شود، یک توافق مهم آب و هوایی و مالیاتی است که شامل یارانه های سبز برای مشاغل است. به عنوان مثال، خودروهای برقی که حداقل 50 درصد از اجزای آنها در آمریکای شمالی (و به همین ترتیب، کانادا) ساخته می شوند، واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی هستند که باعث جذابیت بیشتر آنها برای مصرف‌کنندگان می‌شود. کانادا نیز به سازنده باتری سوئدی حمایت خود را در قالب وام ارائه کرده است.
پیش بینی می شود این پروژه 5 میلیارد دلار هزینه داشته باشد که Northvolt با سرمایه گذاری 3.2 میلیارد دلاری و دولت های محلی و فدرال هر کدام یک میلیارد دلار مشارکت دارند.
اوایل سال جاری، خودروساز آلمانی فولکس واگن نیز اعلام کرد که اولین کارخانه تولید باتری خود را در خارج از اروپا در کانادا افتتاح خواهد کرد.


منبع: CNBC

۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۸
تعداد بازدید : ۳۰۱
کد خبر : ۶۷,۲۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید