به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

حذف قوانین مالیاتی طلا و نقره امریکا

پایگاه خبری فولاد ایران- لوایح ثبت شده در مجالس اوکلاهاما و میسوری برای جلسه قانونگذاری 2024، مالیات بر عایدی سرمایه ایالتی در فروش طلا و نقره را حذف می کند. این قانون همچنین اقدامات دیگری را برای تلقی طلا و نقره به عنوان پول به جای کالا انجام می دهد. تصویب هر یک از این لوایح مالیات بر عایدی سرمایه ایالتی بر فروش و مبادله شمش طلا و نقره را حذف می کند.
هر دوی این ایالت ها در حال حاضر جزو 42 ایالتی هستند که مالیات بر فروش شمش طلا و نقره وضع نمی کنند.
معافیت فروش شمش طلا و نقره از مالیات، هزینه سرمایه گذاری فلزات گرانبها را کاهش می دهد. همچنین گامی در جهت تلقی طلا و نقره به عنوان پول به جای کالا برداشته می شود. مالیات بر شمش های فلزات گرانبها با افزایش هزینه های مبادله، موانعی را برای استفاده از طلا و نقره به عنوان پول ایجاد می کند.
با حذف این مالیات بر مبادله طلا و نقره، میسوری و اوکلاهاما آنها را به جای یک کالا به عنوان پول در نظر می گیرند. این نشان دهنده گامی کوچک به سوی بازگرداندن طلا و نقره به عنوان ارز قانونی و شکستن انحصار فدرال رزرو بر پول است.
طبق مفاد لایحه میسوری، طلا و نقره به صورت فیزیکی یا الکترونیکی به عنوان پول قانونی پذیرفته می شود و در پرداخت تمام بدهی های قراردادی در ایالت میسوری قابل دریافت است. دولت ملزم به پذیرش طلا و نقره برای پرداخت بدهی های عمومی خواهد بود و بدهی های خصوصی را می توان به صلاحدید طرفین به طلا و نقره تسویه کرد.
اوکلاهاما در سال 2014 اقدام مشابهی انجام داد. یوتا و آرکانزاس نیز طلا و نقره را به عنوان پول قانونی در نظر می گیرند.
به گزارش فولاد ایران، این لوایح بخشی از یک جنبش گسترده تر در سطح ایالتی برای حمایت از پول سالم را تشکیل می دهند.


منبع: Oilprice

۵ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۰۸
تعداد بازدید : ۴۹۷
کد خبر : ۶۸,۱۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید