به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

روند مشاغل ایالات متحده در ماه مارس

پایگاه خبری فولاد ایران- آخرین گزارش ماهانه مشاغل هرچند در ماه مارس کاهشی بود اما آمار کلی همچنان قوی است.


بر اساس گزارش اداره آمار کار، کارفرمایان بخش سرگرمی و گردشگری در ماه گذشته 72000 شغل ایجاد کردند که بیشترین شغل را در میان هر صنعت دیگری ایجاد کرد. اما این بخش هنوز 2.2 درصد کمتر از سطح کارکنان قبل از همه‌گیری است و در ماه مارس تعداد مشاغل کمتری نسبت به شش ماه قبل از آن اضافه شده است.


کارفرمایان دولتی در ماه مارس 47000 شغل اضافه کردند که منجر به استخدام از دولت‌های ایالتی و محلی شد. مشاغل مراقبت های بهداشتی 34000 شغل اضافه کردند و اشتغال در بخش خدمات تجاری، که شامل بسیاری از مشاغل اداری مانند حسابداران، مهندسان و مشاوران می شود، 39000 نفر افزایش یافت. مشاغل دولتی نیز 314000 یا تقریباً 1.4 درصد کمتر از سطح قبل از همه گیری هستند.


با این حال، شکاف‌هایی در بخش تولید کالا در بازار کار شکل می‌گیرد. صنعت ساخت و ساز در ماه مارس 9000 شغل از دست داد که اولین کاهش اشتغال در ساخت و ساز در بیش از یک سال گذشته و بزرگترین کاهش شغل در این بخش از ماه می 2021 بوده است.


به گزارش فولاد ایران، تقاضا برای مسکن در پایان سال گذشته کاهش یافت، زیرا افزایش شدید نرخ بهره از سوی فدرال رزرو باعث افزایش هزینه های وام برای خریداران مسکن شد. در حالی که ساخت و سازهای مسکونی جدید در طول سال گذشته کند شده است، مشاغل ساختمانی بیشتر به دلیل عقب ماندگی در پروژه های ساخت و ساز باقی مانده است.


منبع: CNN

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۳۶۶
کد خبر : ۶۵,۱۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید