به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

آیا باید اقتصاد بد آمریکا را باور کنیم؟

پایگاه خبری فولاد ایران- اتفاق عجیبی در آمریکا در حال رخ دادن است. رشد تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه سوم از 4.9 درصد به 5.2 درصد بازنگری شد، آمریکایی‌ها بیش از هر زمان دیگری در تاریخ شغل دارند، اما عموم مردم نسبت به شرایط اقتصادی نگران هستند و اعتماد مصرف‌کنندگان به شش کاهش یافته است.
به گزارش فولاد ایران، در آخرین شاخص وضعیت اقتصادی کنونی دانشگاه میشیگان، تعداد افراد بدبین بیشتر از افراد خوش بین است. تورم همه اینها را توضیح می دهد. مردم واقعا از افزایش قیمت متنفرند و هر بار که چیزی می خرند این به آنها یادآوری می شود. برجستگی تورم سایر سودهای دورتر یا نامشهودتر را از بین می برد.
آمریکایی‌ها بر این باورند که تورم همچنان در حال افزایش است و آنها کمتر ثروتمند شده اند. اکثریت بزرگی از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که درآمد متوسط امروز نسبت به سبک زندگی بدتر از 30 سال پیش است. یکی از آمارهای آشکار این است که ارزیابی آمریکایی ها از وضعیت مالی خود در پنج سال گذشته به سختی تغییر کرده است. رتبه آنها از اقتصاد ملی به شدت بدتر شده است.
اما اگر می خواهید بدانید که آمریکایی ها واقعاً در مورد شرایط اقتصادی چه فکر می کنند، به الگوهای مخارج آنها نگاه کنید. برخلاف اروپایی‌های محتاط، مصرف‌کنندگان آمریکایی به روند پیش از همه‌گیری بازگشته‌اند و بیش از هر زمان دیگری کالا می‌خرند!


منبع: فایننشال تایمز

۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۴
تعداد بازدید : ۲۵۲
کد خبر : ۶۷,۹۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید