به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

طرح های اروپا در جنگ انرژی خود با روسیه

پایگاه خبری فولاد ایران- گاز طبیعی اکنون به شکلی بسیار بزرگ به بازار بازگشته است و شعار جدید این است که منابع داخلی در ترکیب با انرژی های تجدیدپذیر تنها پاسخ واقعی به امنیت انرژی هستند.
در اوایل فوریه، آلمان 16 میلیارد دلار برای ساخت 4 نیروگاه گاز طبیعی برای تکمیل طرح توسعه انرژی های تجدیدپذیر اختصاص داد و اتریش اخیراً بزرگترین کشف گاز طبیعی خود را در چهار دهه اخیر انجام داده است.
همه اینها اروپا را به عنوان یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین مکان‌ها برای فرصت‌های انرژی جدید نشان می‌دهد، و این به معنای فرصت‌های بزرگی برای شرکت‌ها برای ورود و توسعه میادین گازی است.
به گزارش فولاد ایران، آلمان و اتریش مکان‌های کلیدی برای این کار هستند.  MCF آلمان در حال بهره‌برداری از پنج چشم‌انداز کلیدی است که بسیاری از آنها چاه‌هایی داشته‌اند که سه اکتشاف قبلی از آن تولید کرده یا می‌توانند گاز تولید کنند. این شرکت انرژی اولین شرکت عمومی جدید است که پروژه‌های اکتشافی بزرگ در اروپا را ادغام می‌کند و اولین شرکتی است که از زمان حمله روسیه به اوکراین به سرمایه‌گذاران فرصتی برای کمک به ساخت منابع گاز طبیعی داخلی در آلمان و اتریش ارائه می‌کند.
بریتیش پترولیوم نیز تابستان گذشته قرارداد بلندمدت تامین ال‌ان‌جی را با شرکت OMV اتریش امضا کرد تا به بهبود امنیت انرژی اروپا پس از تهاجم روسیه به اوکراین در سال 2022 کمک کند.


منبع: Oilprice

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۳۷
تعداد بازدید : ۴۹۰
کد خبر : ۶۹,۰۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید