به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش درآمد شرکت های آمریکایی در راستای بهبود رشد چین

پایگاه خبری فولاد ایران - چین قرنطینه های همه گیر را پشت سر گذاشته و شرکت های آمریکایی می گویند که بهبود این کشور فروش کلی آنها را افزایش می دهد زیرا مصرف کنندگان در بازارهای داخلی امریکا مراقب پول های خود هستند.


به گزارش
فولاد ایران، چین با جمعیت زیاد و طبقه متوسط رو به رشد خود، بازاری مطلوب برای بسیاری از شرکت‌های چندملیتی است اما سیاست کووید صفر آن، که محدودیت‌های سختی را برای جلوگیری از گسترش ویروس اعمال می‌کند، به اقتصاد کشور و درآمد بسیاری از شرکت‌های آمریکایی که کالاها یا خدمات خود را در آنجا می‌فروشند، آسیب ‌زد.


پس از تعلیق این سیاست در دسامبر، اقتصاد چین در سه ماهه اول 4.5 درصد رشد کرد. شرکت های آمریکایی گزارش می دهند که تقاضا در چین در حال بازگشت است و فروش آنها را در زمانی که بسیاری از مصرف کنندگان آمریکایی در حال عقب نشینی از مصرف هستند، افزایش می دهد.


با این حال، بهبود آن چنان که بسیاری از سرمایه گذاران انتظار داشتند، سریع یا چشمگیر نبوده است. بیشتر شرکت‌ها همچنان منتظر پیشی گرفتن از فروش قبل از همه‌گیری در چین هستند.


به نظر می رسد مصرف کنندگان چینی نیز با رفع محدودیت ها دوباره به سفر می روند. افزایش سفر و تفریحات به طیف وسیعی از شرکت های آمریکایی در آغاز سال کمک کرد.


کارشناس یک شرکت آرایشی امریکایی می گوید: "ما به چین برای بازار زیبایی در کوتاه‌مدت با احتیاط خوش‌بین هستیم. ما سرمایه‌گذاری استراتژیک این شرکت در منطقه و عرضه محصولات کلیدی را به‌عنوان عاملی برای عملکرد بهتر در بازار می‌بینیم."


منبع: CNBC

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۴۱
تعداد بازدید : ۳۳۷
کد خبر : ۶۵,۵۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید