به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

گسترش اکتشافات جدید نفتی در آفریقا

پایگاه خبری فولاد ایران- صنعت نفت جدیدترین نقطه اکتشاف خود را در فراساحل نامیبیا پیدا کرده است. نرخ موفقیت بالای فعالیت حفاری در سواحل جنوب غربی آفریقا، شرکت های بزرگ نفتی را برای افزایش فعالیت های اکتشاف در این منطقه و جستجوی مرزهای اکتشافی دیگر تحریک می کند.
فایننشال تایمز خاطرنشان می‌کند که در فراساحل نامیبیا، میزان موفقیت در اکتشافات تاکنون فوق‌ العاده بوده است. شرکت‌های نفتی 15 کشف حجم تجاری نفت یا گاز از 17 چاه اکتشافی حفر شده از فوریه 2022 را تأیید کرده‌اند.
نامیبیا یک هدف کلیدی اکتشافی برای شرکت‌های بزرگ شل و توتال انرژی و گالپ مستقر در پرتغال است. شرکت های توتال انرژی و شیل قبلاً اکتشافات بزرگی را در سواحل نامیبیا انجام داده‌اند.
به گزارش 
فولاد ایران، توتال انرژی در اوایل سال 2022 کشف قابل توجهی از نفت سبک همراه با گاز را در میدان نفتی اورنج انجام داد. این ابرغول فرانسوی در ارائه سرمایه گذار در سپتامبر 2022 گفت: میدان اورنج در نامیبیا می تواند یک "کشف نفت و گاز غول پیکر" باشد. در دو سال گذشته نیز، شیل چهار اکتشاف نفت و گاز در حوضه اورنج نامیبیا انجام داده است.
این هفته، توتال انرژی و قطر انرژی اعلام کردند که تلاش‌های خود را برای اکتشاف نفت و گاز در حوضه اورنج فراساحلی نامیبیا با اخذ مجوز نزدیک در حوضه در آب‌های آفریقای جنوبی گسترش می‌دهند.
شرکت بزرگ بریتانیایی بریتیش پترولیوم BP  در حال آماده شدن برای اکتشاف چشم انداز Sau Brasil در مناطق ساحلی برزیل است. دیگر شرکت‌های بزرگ - از جمله اکسون، شورون، شیل، اکینور و سینوک چین - اخیراً از تلاش‌های اکتشافی در برخی از مناطق در ساحل برزیل دست کشیده‌اند.
در اروگوئه، همسایه برزیل در جنوب، یکی از شرکت‌های تابعه شورون این هفته برای خرید 60 درصد و به عهده گرفتن مدیریت یک بلوک اکتشافی فراساحلی وارد معامله شد.


منبع: Oilprice

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۳۴
تعداد بازدید : ۴۹۰
کد خبر : ۶۹,۰۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید