به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

چرا رای دهندگان آمریکایی به بایدن در مورد اقتصاد اعتماد ندارند؟

پایگاه خبری فولاد ایران- آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد که قیمت های بالاتر برای اقلام ضروری مانند غذا و مسکن رای دهندگان آمریکایی را مضطرب کرده است و جو بایدن، رئیس جمهور تلاش می کند آنها را متقاعد کند که اکنون وضعیت بهتری نسبت به زمانی است که او به قدرت رسید.
این نظرسنجی که بین 29 فوریه و 4 مارس انجام شد، نشان می‌دهد که اکثر پاسخ‌دهندگان همچنان با مدیریت بایدن در اقتصاد ایالات متحده مخالف هستند، علی‌رغم ادعای رئیس‌جمهور هفته گذشته مبنی بر اینکه این اقتصاد «مورد غبطه جهان» است.
رئیس جمهور می تواند به داده های رسمی اشاره کند که نشان می دهد ایالات متحده در سال گذشته سریعتر از همه رقبای اصلی خود رشد کرده است. اما افزایش هزینه های زندگی از زمان روی کار آمدن او در ژانویه 2021، پاسخ دهندگان را وادار کرد که بگویند برای اداره اقتصاد، به رقیب جمهوری خواه او، دونالد ترامپ، بیشتر اعتماد دارند. با این حال، نتایج همچنین این احتمال را افزایش می‌دهد که حملات بایدن به شرکت‌ها بر سر افزایش قیمت‌ها، و همچنین تلاش‌های او برای مقابله با هزینه‌های بالای مسکن، می‌تواند به تغییر روند قبل از انتخابات نوامبر کمک کند.
نظرسنجی ماه مارس نشان می‌دهد که 67 درصد از افراد شرکت کننده از روند اقتصادی امریکا در دوره بایدن راضی نیستند. مسئله اقتصادی که بیشتر مردم آمریکا را آزار می‌دهد و بیشترین خطر آسیب‌دیدگی بایدن در پای صندوق‌های رای را به همراه دارد، افزایش گسترده و مداوم قیمت‌ها در طول دوره اول ریاست جمهوری اوست. علیرغم کاهش فشار قیمت‌ها در ماه‌های اخیر، پاسخ‌دهندگان همچنان می‌گویند تورم مهم‌ترین مسئله اقتصادی در تصمیم‌گیری درباره نحوه رأی دادن است.
به گزارش 
فولاد ایران، درخواست‌های بایدن برای کمک‌های بیشتر به اوکراین نیز به طور فزاینده‌ای در میان رای‌دهندگان بحث‌برانگیز شده است. در ماه نوامبر، 55 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که این درگیری برای ایالات متحده هزینه زیادی دارد، در مقابل 34 درصد که گفتند یا به اندازه کافی هزینه نمی کند یا مقدار مناسبی است. همچنین تعداد پاسخ‌ دهندگانی که فکر می‌کنند اسرائیل کمک‌های زیادی دریافت می‌کند، از 40 درصد در سه ماه گذشته به 43 درصد افزایش یافت.


منبع: فایننشال تایمز

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰
تعداد بازدید : ۵۰۰
کد خبر : ۶۹,۰۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید