به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش آمار فروش خودروهای الکتریکی در ایالات متحده

پایگاه خبری فولاد ایران - چین بزرگترین بازار خودروهای الکتریکی در جهان است. آلمان دومین کشور بود تا زمانی که ایالات متحده با افزایش فروش خودروهای الکتریکی، این جایگاه را جابجا کرد.


داده‌ها نشان می‌دهد که ایالات متحده در حال حاضر دومین بازار بزرگ خودروهای برقی جهان است. سال گذشته، نزدیک به یک میلیون خودروی الکتریکی در ایالات متحده فروخته شد، در حالی که این رقم در سال 2021، 650000 بود.


تعجب آور نیست که تسلط تسلا در فروش کلی است. خودروساز ایلان ماسک سال گذشته 510610 دستگاه خودرو فروخت. شرکت فورد موتور با 74000 نفر در رتبه دوم قرار گرفت.


به گزارش فولاد ایران، ایالات متحده برای سال 2023 با ظرفیت جدید تولید خودروهای برقی و اعتبار مالیاتی نسبتاً سخاوتمندانه فدرال آماده است که فروش را به حدود 1.6 میلیون برساند. ماه گذشته نیز تسلا قیمت خودروهای خود را کاهش داد تا خریداران بتوانند از 7500 دلار اعتبار مالیاتی دولت ایالات متحده استفاده کنند.


دولت بایدن بزرگ‌ترین حامی برق‌رسانی به آینده آمریکاست و برای کربن‌زدایی در کل سیستم حمل‌ونقل تلاش می‌کند. اکثر ایالت‌ها در حال حرکت به سمت توقف تدریجی فروش خودروهای بنزینی تا پایان دهه هستند تا اثرات تغییرات آب و هوایی را کاهش دهند.


منبع: Oilprice

۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۵۸
تعداد بازدید : ۴۲۲
کد خبر : ۶۴,۷۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید